Folk skulle ha vänt sig om och funderat

2012-08-03 @ 01:57:58
Dagen började med en promenad med Julia i ca två timmar. Det var en märklig promenad.. Till att börja med var det jättefint väder och därefter gick vi i en timma i ösregn och åska. Sedan hörde vi ett jättehögt vrål, åskan hade gjort oss nog rädda så vi tolkade det som en björn eller en drake.. Ja ni hör ju bara. Saken gjorde det inte bättre att när vi lyckats komma ut från skogen så vänder sig Julia om och ropar ''AKTA!'', innan jag ens hunnit vända mig om har jag hunnit få den här bilden i skallen av att en björn kommer i full fart mot oss och jag ger ifrån mig ett högt skrik! Alltså jag fick verkligen den här rädslan i kroppen när allt fryser till och hjärtat slår några extra slag. Fast vi fick oss ett gott skratt efteråt. Tänk vad man kan luras när man egentligen vet att det inte är sant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0