Make up store

2012-12-15 @ 15:22:21
Efter skolan igår for jag och Viktor och hälsade på hans mormor och morfar. På vägen dit stannade vi i Luleå och gick på stan lite, sedan körde vi resten av biten som var kvar i snöovädret. Vi sov över där och det var jättemysigt.
 
Fick med mig denna hem från Luleå. Egentligen tycker jag inte om att ha en blöt foundation, eftersom det känns som att huden inte får andas ordentligt. Men fick prova den på affären och måste säga att det kändes bra. Det ska tydligen inte vara någon olja i den heller, vilket gör att huden inte känns så instängd. Alltid värt ett försök!
 
Ikväll börjar jag jobba 17.00, så nu ska jag börja göra mig iordning. Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0