Så olika med ändå så lika

2012-07-26 @ 03:50:40
Slutade för ett tag sedan och har tänkt att gå till sängs ganska direkt eftersom jag jobbar imorgon. Jag hatar att gå omkring trött så jag ska sova ut ordentligt, sedan är det ju faktiskt tidig morgon nu. Tänk att nu när jag lägger mig kliver många upp för att börja sin dag medans jag avslutar min, vad olika liv vi lever.
Vet inte riktigt om jag ska kalla det en kofta eller en jacka? Kan kalla den koftjack, 399 kronor på H&M
Känns som ett användbart plagg nu när det börjar bli lite kyligare. Nöjd!
Stickad tröja från Ginatricot, 149 kronor. Är nämligen på jakt efter en vit skjorta som skulle passa perfekt under denna. Så om ni vet något ställe jag kan få tag på en fin skjorta med hög knäppning får ni gärna slänga in en kommentar.
Ögonbrynspenna, örhängen och smink kuddar.
 
Det är svårt tycker jag att fånga kädesplagg på bild eftersom beror på ljuset, det är som när man försöker fota en vacker vy, känns platt på något sätt och helt fel färger.. Fast nu ska jag inte skylla på ljuset eftersom alla bilder är pinsamt suddiga. Fast jag vill så gärna krypa till sängs nu så detta får duga. Godnatt på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0