Hurry up

2012-09-05 @ 18:37:00
Sa nyss hejdå efter att vi handlat av en urgullig jultidningsförsäljare som knackade på våran dörr. Kommer själv ihåg hur roligt jag tyckte det var gå runt i kvarteren, men hur jag hatade när jag fick ett ''nej, tack det är bra'' eller ''tyvärr, vi har redan köpt''. Hoppas det inte kommer förbi någon fler, så man måste tacka nej..
 
Idag har vi även paddlat till fårön med skolan och lekt lekar. Det var helt okej! Därefter for jag till Kupan och fyndade. Hittade lite kläder (koftan ni kan se till höger) och lite småkrafs till mitt rum. Bilder kommer jag lägga ut, men vågar inte lova när!
Nu måste jag skynda mig iväg till Elin, för där ska bestämmas utlandsresa med friidrotten till våren. Hoppas, hoppas, vi får ihop det!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0