Hands up in the air

2013-06-03 @ 18:47:08
Och där var sista uppgiften inlämnad och man kan säga att jag är allt glad jag. Hur skönt som helst att skolan är över och nu väntas bara ett år till och sedan är det jag som får ta studenten!
Som vanligt så är det ju väldigt slappa dagar nu i slutet, har knappt gjort något denna vecka förutom att få veta betygen. Men kan inte känna mig nöjd innan jag har pappret framför mig. Det är svårt att vara helt säker ändå, trots att man har fått veta...
Efter idrotten drog jag ut och sprang i värmen på grisberget. Sjukt jobbigt.
Kring åtta ikväll ska jag i alla fall möta upp Tove, som nyss kommit hem från Turkiet, på Nodo för välbehövligt prat, pusspuss.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0