Nu har jag kommit hem

2013-06-19 @ 17:27:36
Nu har jag kommit hem efter ett par jättebra dagar i Stockholm med Viktor. Har haft det jättebra och vädret var helt klart över förväntan. Hade tänkt göra ett inlägg varje dag där borta, men det har tjortvat så ni får ett stort inlägg nu istället.
 
Första dagen åkte vi ångbåt ut till Waxholmen och käkade hamburgare och låg och solade i en park. På kvällen tog vi med oss en massa gott och gick ut och hade picknick. Bra start!
På söndagen var det lite sämre väder så vi drog till Fotografiska och på kvällen myste vi på T.G.I. Friday's med Ellinor och Per.
På måndagen shoppade vi. Har faktiskt bara köpt en enda tröja, eftersom jag inte hittade någonting annat. Kanske lika bra det, behöver spara mina pengar. På kvällen så mötte vi upp Ellinor och Per men även Amanda, åh så kul det var att träffa henne. Vi gick ut på en T.G.I. Friday's igen, men åt middag då. Var så sjukt gott och vi blev så sjukt mätta (måste varit den största portion jag någonsin fått in). Därefter gick vi vidare till ett annat ställe som jag glömt namnet på...
Sista dagen i huvudstaden tog vi det lugnt på dagen. Åt för första gången Frozen Yoghurt, som var hur gott som helst. Sen på kvällen åkte jag och Viktor med Ellinor och Per till Gröna Lund och hade sjukt kul.
Detta var den nyaste åkattraktionen på Grönan, trodde den skulle vara läskigare. Men den var som de vanliga slänggungorna förutom att man var 121 meter ovenför marken och så såg ut över hela Stockholm.
 
Nu ska jag packa upp... Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0