Ett nytt försök.

2013-03-13 @ 14:27:43
Hade egentligen tänkt sluta med bloggandet när jag lösenordskydda det hela. Men har ändå saknat det lite så jag tänkte göra ett nytt försök. Så mitt första inägg på ett tag blir nu när jag ändå inte har så mycket att göra, eftersom jag är sjuk och har varit hemma hela dagen. Igår var jag också hemma och lär vara det imorgon med. Så under all den tid jag har hemma, förutom att se teve och sitta vid datorn, har jag hunnit läsa ut engelskaboken och ska sätta igång med lite annat plugg så jag inte halkar efter. Kom ganska nyligen in från en prommis eftersom jag behövde lite frisk luft, men nu ska jag ta tag i plugget och fortsätta vara sjuk, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0