Tusen miljoner miljarder

2013-10-20 @ 21:01:47
Veckan har i stort sett bara bestått av en massa plugg, så har verkligen inte haft något intressant att berätta. Men allt detta plugg lönade sig när jag klarade matteprovet i fredags! Jag behövde det verkligen, har kämpat så hårt inför detta prov. Många gånger har jag frågat mig själv varför jag ens läser det frivilligt? Men jag lär behöva det sen. Som ett plus i kanten var det vekligen en boost för självförtorendet att klara det också. Nu håller jag bara tummarna att jag klarar de tre andra proven också... Fast det är längre bort i tiden, har inte tänkt börja oroa mig för dem nu.  
 
För övrig märkes det verkligen att Viktor varit borta i två veckor nu, vill bara ha hem honom på direkten. Saknar honom så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0