Vi behöver varandra för att skratta, sjunga och överleva.

2012-10-09 @ 21:35:00
Igår var jag på bio med Viktor och såg Taken 2, den var bra. Men jag säger som alla andra ettan var bättre, men tvåan är sevärd! Idag däremot har jag min sköna sovmorgon och Viktor gjorde lunch åt mig medan jag gick ut med hunden deras, bra deal! Sista lektionen blev dock en besvikelse när jag öppnade mitt skrivarbete... Det var cirka fem meningar kvar av två sidor som jag jobbat med. Det var bara börja skriva, om en kvinna och hennes minnen i sin bostad som hon snart skulle flytta från, en gång till... Hatar skolans datorer ibland.
Var tvungen stanna hemma från träningen idag och plugga om njuren... Så när jag var klar med läxorna kring åtta så började jag baka chokladbollar. Lätt godaste fikat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0