Tankar

2012-09-11 @ 11:24:00
 
 
Vem är jag? Det bor närmare sju miljarder människor på jorden. I vissas ögon är jag bara en statist i personens liv, medan för andra är jag en vän, familjemedlem och kanske någons kärlek. Det är fascinerande hur jag, som levt i samma stad, på samma gata, i samma hus, i sjutton år med min familj, kan vara någon. När jag inte riktigt, till fullo, själv ens vet vem jag är. Men jag tror att det är just det som är våran uppgift, att hitta oss själva.
Vi skulle kunna jämföra alla människor med snöflingor, eftersom det inte finns en enda snöflinga som är precis likadan som den andra. Och vi kan vara lika, men ändå lika olika. Så vem är tjejen som också liknar en snöflinga? Det ska jag ta reda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0