Helgeeen

2013-04-14 @ 20:59:33
Har varit kass på att uppdatera men kan skylla på praktiken.. Var faktiskt ledig i fredags men praktiserade både igår morse och idag (lika bra att göra bort helgpraktiken direkt). Men jag har inte bara jobbat utan i fredags så var jag med Viktor och vi gick och åt sushi till lunch, supergott. På kvällen så hängde jag med Julia och Unni, vilket var mysigt. Igår så följde jag till Viktors kusiner och såg hockey och åt middag och idag så har jag skrivit klart min engelska analys, fett skönt. Efter det cyklade jag till sjukhuset kring halv två. Så på ungefär ett sådant sätt har min helg sett ut och den har varit väldigt bra! Imorgon är det skola och jag längtar efter mina kompisar. Puss puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0