Hemma

2012-08-13 @ 10:40:45
Trotts att längden gick väldigt dåligt så har det varit jättekul i Stockholm. Fredagen och söndagen bestod av tävlingstittande och lite tävlande för mig under fredagen. Men lördagen däremot blev en heldag på stan. Det behövdes, rätt så mycket!
Hotellrummet
På hotellet visades det även barnbio men inga barn fanns där dock, så vi satte oss på första parkett och såg Nalle Puh..
Sollentunavallen
Bra väder och bra sällskap
Ännu ett stort grattis till JC som fixade ett 100m guld i P17, även en bronsplats på 200m!
MaaaaatPå Sergels torg var det även en jättestor gospelkör som sjöng. Det var riktigt bra! Kör är kul att lyssna på.
Shoppingen kan jag kanske visa bättre bilder på senare. Det bästa var nästan conversen för jag har varit på jakt efter svarta låga, äntligen fann jag dom!
 
Jag var hemma i Piteå kring åtta igår. Nästan direkt drog jag till LF för att se lite fotboll med Julia och Tove. Senare under kvällen hängde vi med ett större gäng, kulikul att vara hemma ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0