Here we go again...

2012-07-25 @ 01:21:33
Har egentligen varit ganska negativ till att börja blogga igen, tycker ibland att alltihop går ut på bekräftelse och visa hur lycklig eller olycklig man är. Men nu sitter jag här i alla fall, suddar och skriver, suddar och skriver om. Sedan jag slutade att blogga så har det alltid funnits en liten del av mig som vill börja om på nytt, bara för att skriva lite om mitt liv eller något annat som faller mig in. Ja, egentligen spelar det inte så stor roll om vad jag tänkt skriva om så länge jag tycker det är kul (gud så klyschigt det lät...) och så länge det finns någon som vill läsa det jag skriver. Ja, ni hör ju bara, jag är nog en liten bekräftelseperson trots allt.. I vilket fall som helst ska jag sluta älta om varför jag startar en blogg och istället så får vi se hur länge det håller i sig, kanske en vecka, ett år eller kanske tills min hundrade fördelsedag, you never know.
 

Kommentarer
Postat av: amandabe

YEEEEEEES! :D ÄNTLIGEN

Svar: HAHA weeey!! :D
forshanna.blogg.se

2012-07-25 @ 15:24:51
URL: http://amandabergmaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0