Sommarhelgen

2013-05-19 @ 15:08:00
Denna helg har varit så sjukt bra: vädret har varit på topp, käkat grillat till middag, varit med Viktor till Luleå, hängt med mina kompisar och jag har inte pluggat något. Vilket jag kommer få sota för snart... Har dock inte haft tid till att blogga, så nu får ni några bilder från hela helgen samlat i ett inlägg istället!
I fredag så grillades det hos Amanda med några tjejer och sedan myste vi på resten av kvällen. Det var första kvällen för i år man kunde sitta ute länge utan att frysa.
Blev hur gott som helst, mmmmm.
På lördagen så drog jag och Viktor till Luleå och fixade det mesta inför balen, vilket känns hur skönt som helst att fått det bortgjort!
Lördagskvällen tillbingades med andra tjejer hos Julia, där vi även där grillade. Kommer ju vara mästare på det här med att grilla innan sommarlovet ens har börjat!
Sedan åt vi en supergod kladdkaka med center i.
Därefter drog vi på en spontanfest.
Det blev en ganska speciell men ändå lyckad kväll!
Och idag har jag legat i två timmar och solat, sedan gick jag med Julia och köpte glass, gott gott gott.
Nu ska jag strax cykla till Nolia och förhoppningsvis så blir det uteträning. Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0